2014年6月7日 星期六

紙尿片試用

做了媽媽之後,其實就黎做媽媽之前,我都有入尿片會幫BB拎定尿片sample
其實都係想試唔用牌子,睇下邊隻自己覺得對bb對媽媽最好

暫時以下是本人幫bb用過的尿片,以價錢質素比較

HUGGIES NB 0
因為之前係bb展買了福袋,入面有兩包初生0碼,之後朋友又比左3包我,而佢係最細size,所以我用左先
首先,初生0碼既size好fit岩岩出世既bb,因為佢既size設計就到初生嬰兒size,所以非常貼身
不過佢既尿片比較薄,腰貼同防漏隔邊無pampers實淨但其實對初生bb係無問題
bb用既時候,無出現漏尿,爆屎既問題,濕左都無滲出黎

我bb出世時7.5磅,用曬5包,大約2個星期,其實仲可以著到0碼,不過掛住試其他無再買
另外,huggies會送買一送一nb 0碼 coupon同買兩包nb 1碼送s碼coupon,本人覺得非常有用,之後再談

PAMPERS NB (WHITE)
JOIN左pampers bb會之後就會送16片白p尿片,同一張買2包減40 coupon,都好抵,所以買埋
呢隻尿片標磅日本進口,特級棉柔
我就覺得,佢尿片個腰貼非常好用,設計唔會"戒"到bb大脾仔而且貼到好穩固,
防漏隔邊亦做得好好,好實淨好貼
不過我認為因為白p比較厚,相對透氣程度無咁好(如果人奶b常換我覺得ok),而且佢話佢特別蜂巢隔網設計我唔太鐘意,個人感覺有d似女人用網面m巾一樣,我成日覺得會chi住bb patpat

所以用左兩包無再用,又換
pampers nb 白,我買$48/36diapers(藥房)

HUGGIES NB 1
因福袋都有初生一碼,所以比bb用,1碼size比pampers nb大少少,呢隻我用左個幾月,大約6包
其實同nb 0碼差唔多,只係大少少,不過都好fit我bb size
到我bb一個月大之後,佢d小便分量好多,nb 1都無出現漏尿問題,又無爆屎
其實HUGGIES都有其優點,就係佢後面有橡根腰圍,所以比較貼,而呢個design,pampers同goon都係無,.個人感覺較好

我係藥房買,$38/35diapers

GOON
試用裝NB,無咩特別,設計與pampers差唔多,不過摸上手紙既質地較順滑,而且同海洋動物設計好得意(不過比bb唔知道,只係得意比媽媽睇)
我覺得大個bb認既時候用就好!

BABYDAY (韓國尿片)
呢隻尿片係bb展sample,其實我覺得好正
棉面好軟熟,相對較厚,橡根腰圍仲勁過huggies,非常貼又舒服
不過後期我上網check佢既價錢相對較貴,大約1塊2蚊,打消念頭
不過亦令我對韓國尿片改觀,原來佢地都做得好好

到bb兩個月多之後轉左s碼,huggies同pampers白p都有買
其實大同小異,不過我試過抱住bb佢痾便便就爆左屎(huggies),因為我抱住佢又周圍旭,我認為防漏隔邊一定pampers較好
有d人又覺得huggies會容易漏尿,小朋友越大小便分量多就有呢個問題,不過我覺得佢既尿片根本比較薄而且係棉花做芯,點都易滲同濕,所以要勤d換
pampers較厚無咁易濕,乾身d,但相對我感覺會焗住bb patpat

我買huggies s, $87/60diapers 藥房(之後有$20coupon,抵買,同藥房n百佳有時有promotion)
pampers 白 s, $96/62diapers藥房

暫時用左以上牌子尿片我bb都無尿布疹問題.用埋我係用棉花幫bb抹patpat

其實我仲收到噓噓樂同綠p片試用未用,仲想試fitti(好想試,因為好多媽媽話好)

後話, 其實我只係一個c9,最鐘意試用產品(不是sponsor)
係價錢同質素上,衡量對bb patpat同自己荷包為首位既c9

沒有留言:

張貼留言